.::نـماوا::.

::اولین مرکز خرید و دانلود فیلم و سریال های قانونی ایرانی::

.::نـماوا::.

::اولین مرکز خرید و دانلود فیلم و سریال های قانونی ایرانی::

.::نـماوا::.

وب سایت نماوا جدیدترین و بروزترین سایت خرید و دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی میباشد. این وب سایت امید به حمایت شما عزیزان دارد.

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

فیلم داش اکل

فیلم داش اکل

خلاصه داستان: داش‌آکل برگرفته از کتاب سه قطره خون اثر صادق هدایت رابطهٔ عاشقانه ای را روایت می‌کند که لوطیان و قداره کشان آواز عشق مرجان را هنوز بعد از سال‌ها روایت می‌کنند

ژانر : کمدی، تاریخی

کارگردان : محمد عرب

ستارگان : حسین یاری, علی صادقی, محمدرضا شریفی نیا, مهران غفوریان, هلیا امامی

جهت مشاهده لینک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نمونه سوالات آیین نامه

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده

خلاصه داستان: شاهین، شکور و شهروز سه برادر هستند که در یک حلبی آباد زندگی میکنند. شکور که برادر بزرگتر است سردسته باند مواد مخدر می باشد. این باند علاوه بر تولید مواد مخدر با دادن مکان زندگی برای کودکان بی سرپرست آنها را برای عضویت در این باند آماده می کند. پلیس ها به مخفیگاه این گروه حمله کرده و شکور را دستگیر می کنند و این موقعیت مناسبی برای شاهین می باشد که سرپرست جدید این باند مواد مخدر باشد…

جهت مشاهده لینک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نمونه سوالات آیین نامه

فیلم پشت دیوار سکوت

فیلم پشت دیوار سکوت

ژانر : اجتماعی

کارگردان : مسعود جعفری جوزانی

ستارگان : امین تارخ, رویا تیموریان, سحر جعفری جوزانی

خلاصه داستان: ستاره مددکاری اجتماعی است که تیغ جراحی را برداشته و چهره بزک کرده جامعه را کنار میزند. او در پی این است که بر سایه سنگین سکوت نور بتاباند و حقایقی را آشکار سازد و در این مسیر اتفاقاتی برای او و اطرافیانش رخ میدهد…

جهت مشاهده لینک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نمونه سوالات آیین نامه

دانلود قانونی فیلم شانتاژ

فیلم شانتاژ

داستان فیلم

فیلم شانتاژ، درباره مردی سرشناس و ثروتمند است که همسرش توسط یک گروه تبهکار مورد اذیت و آزار قرار می گیرد. آن گروه با هدف باج گیری و اخاذی از طریق فضای مجازی وارد زندگی این زوج شده و زندگی آنها را به مخاطره می اندازند اما …

جهت مشاهده لینک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نمونه سوالات آیین نامه

سریال رقص روی شیشه(قسمت دوازدهم پایان فصل اول)

سریال رقص روی شیشه

درباره سریال

رقص روی شیشه عنوان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی مهدی گلستانه، فیلمنامه براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده و تهیه کنندگی پیمان جعفری محصول سال ۱۳۹۷ است. این مجموعه که فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد به زبان فارسی و محصول ایران است؛ پخش این سریال از ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ آغاز شده‌است و طى ۲۶ قسمت پخش خواهد شد.

ابتدا ۴ قسمت از این سریال در دوشنبه‌ها توزیع گردید. سپس زمان پخش به چهارشنبه‌ها موکول گشت.

خلاصه داستان

مجموعه «رقص روی شیشه» یک ملودرام در سبک اجتماعی و عاشقانه در نکوهش مهاجرت و در ستایش خانواده است.رعنا و یغما، زندگی خوب و عاشقانه‌ای دارند اما زندگیشان را سایه رازهایی که پنهان کرده‌اند، تهدید می‌کند و همین پنهان‌کاری، ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌زند.

تغییر بازیگران

بازیگران بسیاری چون هانیه توسلی (بازیگر جایگزین : مهتاب کرامتی)، فرزاد فرزین (بازیگر جایگزین : سحر قریشی). بهرام رادان که شایعه جدایی اش از این پروژه شنیده میشد این شایعه در تاریخ 14/۰۲/98 توسط تهیه کننده تکذیب شد. سعید کنگرانی نیز قرار بوده ایفاگر نقش پدر رعنا (مهتاب کرامتی) باشد که به علت ایست قلبی نتوانست جلوی دوربین برود و نقش وی پس از مرگ او حذف شد. همچنین اعلام شد که تمام عوامل سریال هنوز سر این فیلم هستند.

جهت مشاهده لینک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نمونه سوالات آیین نامه

نمونه سوالات آیین نامه

ســــریـــال ها

سریال خواب زده: قسمت اول

سریال دل: قسمت هشتم

سریال مانکن: قسمت بیست و دوم

سریال هیولا: قسمت هجدهم

سریال رقص روی شیشه: قسمت دوازدهم(پایان فصل اول)

سریال سال های دور از خانه:قسمت پایانی

سریال نهنگ آبی: قسمت بیست و هشتم

سریال ریکاوری: قسمت پایانی

سریال جدید خواب زده

سریال دل

سریال مانکن

سریال هیولا

سریال ریکاوری

سریال سال های دور از خانه

سریال رقص روی شیشه

سریال نهنگ آبی

فیلم های سینمایی

شبی که ماه کامل شد

قصر شیرین

تگزاس2

عرق سرد

فیلم متری شیش و نیم

فیلم سینمایی کلمبوس

فیلم سینمایی شعله ور

مغزهای کوچک زنگ زده

خانم یایا

سریال نهنگ آبی( قسمت بیست و هشتم)

قسمت بیست و هشتم

سریال نهنگ آبی

نهنگ آبی عنوان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، نویسندگی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۷ است. این مجموعه به سبک اجتماعی-معمایی، در فضایی ماجراجویانه به زبان فارسی و محصول ایران است؛ پخش این سریال از ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ آغاز شده‌است و در ۳۰ قسمت به صورت هفتگی (هر سه شنبه) پخش می‌شود. علاوه بر سعید ملکان، شرکت‌های هنر اول و فیلیمو نیز از سرمایه گذاران این مجموعه هستند.

خلاصه کلی داستان

آرمین (ساعد سهیلی) جوانی ۲۵ ساله و دانشجوی تیزهوش کامپیوتر؛ توان برقراری ارتباط با آدم‌ها را ندارد و بیشتر وقت خود را با سایت کتابخوانی‌اش که خودش ساخته می‌گذارند. پدرش (مجید مظفری) مبتلا به بیماری ام اس شده و از مادرش (پریوش نظریه) جدا شده‌است. او در سایت کتابخوانی با ژاله (ماهور الوند) دختری که فهرست کتاب‌های مورد علاقه‌اش بسیار شبیه به آرمین است، آشنا و علاقه‌مند می‌شود. ژاله او را که مشکل مالی دارد، برای کار به شرکت ساختمانی‌ای معرفی می‌کند که خودش در آن‌جا به عنوان گرافیست کار می‌کند. آرمین در شرکت با بهمن (حسین یاری) رئیس شعبه، آناهیتا (لیلا حاتمی) نامزد بهمن، هاله (آزاده صمدی) منشی شرکت، نادر (حمیدرضا آذرنگ) از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر، و مروارید (ویشکا آسایش) همسر نادر و یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر آشنا می‌شود. آرمین در این شرکت به عنوان مسئول امنیت شبکه استخدام می‌شود و این شروع ماجراهای زندگی تازه او است.

جهت مشاهده لینک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نمونه سوالات آیین نامه

سریال سال های دور از خانه(قسمت پایانی)

قسمت پایانی

اسپین‌ آف سریال کمدی «شاهگوش» با نام «سال‌ های دور از خانه»، سریال نمایش خانگی جدید 15 قسمتی متفاوت در فضایی اجتماعی و کمدی به کارگردانی مجید صالحی، تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و نویسندگی احمد مهرانفر و امیرحسین قاسمی است که چهره های معروف سینما و تلویزیون در این سریال حضور دارند. سریال سالهای دور از خانه حداقل در 15 قسمت تولید شده است و موضوع این فیلم کمدی است

بازیگران سریال سال های دور از خانه: بازیگران : احمد مهرانفر / حدیث میرامینی / هادی کاظمی / احسان کریمی / گیتی قاسمی / آزاده زارعی / آزیتا حاجیان / علیرضا استادی / مهرناز بیات / یدالله شادمانی / علی نظری / بهنام شرفی / مهدی صباغی / مسعود روشن پژوه / محمدرضا عقدایی / علی عامل هاشمی / میرطاهر مظلومی / خسرو احمدی / سیاوش چراغی پور

خلاصه داستان : داستان سریال 1512 روز بعد از اتفاق عجیبی که برای خنجری در شاهگوش رخ داد ، شروع می شود؛ دقیقا از جایی که پس از طرح جمع آوری سگ ها و انتقال آنها به کلانتری 100 ملت ، خنجری سگ الیزابت را فراری می دهد اما تا 1512 روز بعد خبری از دختر نمی شود! او هم مجبور است در تمام این مدت به عنوان سرباز فراری ، داخل پارک بخوابد تا شاید بخت و اقبال دوباره به او رو کند.

جهت مشاهده لینک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نمونه سوالات آیین نامه

دانلود سریال هیولا(قسمت هجدهم اضافه شد)

قسمت هجدهم

درباره سریال:
سریال پانزده قسمتی هیولا برای شبکه نمایش خانگی یک مجموعه کمدی به کارگردانی مهران مدیری است که در اردیبهشت امسال پخش میشود. ایفای نقش‌های اصلی این سریال بر عهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است. این سریال با نویسندگی امیر برادران، سرمایه گذاری اول مارکت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی برای شبکه خانگی ساخته شده است.
پیمان قاسمخانی که پیش از این در سریال‌ شب‌های برره با مهران مدیری همکاری کرده است، در «هیولا» به عنوان طراح و مشاور فیلمنامه همکاری خواهد کرد. سریال جدید مهران مدیری از دل آن موقعیت‌های خنده‌داری شکل خواهد گرفت. سریال ایرانی هیولا مانند برنامه دورهمی کنایه‌هایی سیاسی خواهد داشت و از لحاظ پوشش بازیگران و شوخی‌ها در مختصات تلویزیون ساخته شده است. این سریال را از وبسایت دوستی ها میتوانید با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

جهت مشاهده لینک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نمونه سوالات آیین نامه